Svar på den lilla frågestunden från idag

Vad tycker du om Alan Altonchi (Shotta)?
Hade ingen aning om vad det här var, om det var någon drink, en hundras eller en människa. Och efter att ha googlat namnet så antar jag att du tippade på en människa. Med tanke på att jag inte har någon aning om vem det är så kan jag väl inte säga så mycket, men en dålig blogg hade han i alla fall!

Har du en bra sångröst ?

Nej jag kan verkligen inte sjunga, tyvärr..

Hur kan man vara så fin ? :oo
Ett tips till alla er är att så länge man inte visar en fin insida kan ni inte förvänta er att folk ska kunna se din fina utsida. Jag kan tycka att folk blir fula bara för att dom har en hemsk insida..

Vad är gulligast ? Bebisar eller Kattungar ?

Utan tvekan tycker jag bebisar, så länge dom inte skriker och skiter.

Vem är den bästa artisten enligt dig ?
Bruno Mars skulle jag nog säga, bara för att jag alltid blir så glad utav hans låtar.

Äter du bananer gröna, gula eller gula med bruna prickar ?
Helgula utan några konstiga fläckar.

Senap eller Ketchup ?
Ketchup

Hur trivs du i din Frisör klass ? Är det mycket bråk och sånt när det är så mycket tjejer ?
Vi har som tur är inte haft några bråk i klassen ännu. Vi alla tjejer går ihop väldigt bra och alla kan umgås med alla mer eller mindre.

Hur skulle din perfekta dejt vara ?



Har du pojkvän nu ?
Jag vet inte riktigt haha

Är det viktigt att vara i bra kontakt med hans familj ?
Ja det tycker jag nog. Vill kunna känna att jag inte behöver vara tätt intill pojkvännen för att känna mig trygg, utan sitta och umgås med hans familj utan att han måste vara där hela tiden.

Vad är din favvo maträtt ?
Jag ska nog vara tråkig och säga sallad här, eller kanske tacos.

Röker du/dricker du alkohol ?
Jag röker inte men kan dricka med måtta vid speciella tillfällen.

Kan börja med att säga att jag älskar din blogg och jag tycker du är jätte fin och verkar super snäll! :D
Kan inte du lägga ut någon video, för det var ju ett tag sen! Kram!<3

Vad glad jag blir utav att höra detta, tack så jättemycket! Absolut kan jag lägga ut mer videos, ska tänka på det. Kram

Vilken var din första skola och vad minns du från det ?

Min första skola var Krusboda skola som ligger i Stockholm. Jag minns min gamla lärare Marie som jag hade i förskolan och ettan. Minns en speciell maträtt som jag tyckte om där, lekparken där vi åkte stjärtlapp på vintern och när vi alltid körde bolleken kråkan.

Tjena pudding! Berätta nu för alla som undrar, hur har du det?
Jag har det faktiskt väldigt bra. Det finns inte mycket som jag vill ändra på i mitt liv.

Vad föredrar du, nudlar med eller utan vatten ?
Med vatten, förstår inte grejen att äta nudlar utan vatten. Det är som att äta macka utan smör..

Stämmer ryktet om dig som bi som glider runt i jb gymnasium ?

Haha oj, om det är meningen att jag ska tolka det där som bisexuell så är det verkligen falska rykten. Har absolut ingenting emot bisexuella/homosexuella men är det inte själv.

Hur mycket älskar du inte Michaela Sihlen ?
En utav mina absolut bästa vänner, älskar henne något otroligt.

Hej Julia!!!
Vem är den där killen med typ röd uppknäppt skjorta med vitt linne under på ditt "fest" inlägg? Hur är han som person :) ? PS: Vad heter han på facebook? (Om du har honom som vän) Btw, Jätteeeebraaaaa blogg!!!

Om jag tänker på rätt kille så är det en kille som jag träffade på festen för första gången. Han heter Issam Alsaifi, och den uppfattning jag fick utav han är att han är en riktigt trevlig och kramgo kille. Vi hade i vilket fall riktigt roligt ihop!

Är du med i en modellagentur, i så fall vilken? Eller gör du ''privatfotograferingar''. :) Braa blogg :)))

Jag är inte med i någon modellargentur. Jag har blivit fotograferad utav yrkesfotografer men är inte skriven hos någon argentur..

Har du fejjkat orgasm ?
Nej jag förstår inte varför man skulle behöva det haha.

Vad vill du heta egentligen ?
Jag skulle inte vilja heta något annat, det skulle inte kännas som "jag" då.

Stor rumpa eller stora bröst ?
Lagom stor rumpa. Jag tycker inte att storleken påverkar om den en snygg eller inte.

Stor näsa eller stora öron ?
Stora öron, dom kan man dölja under håret.

Stor näsa eller tänder som pekar åt helvete ?
Tänder som pekar åt alla håll. Det kan trots allt ha sin charm..

Tåbira eller prutt ?
Prutt utan tvekan. Tåbira luktar satan hela tiden, medans prutten försvinner haha..

Vilket jobb skulle du helst velat ha ?

Smink och hårstylist inför olika evenemang skulle nog vara kul.

Hur är din perfekta kille ?

Snäll, glad, omtänksam och snygg.

Bästa tvprogrammet ?
Brukar sällan kolla på tv, men top model eller project runway kanske

Myskväll eller partykväll ?

Det beror på med vem och vilket humör man är på..

Vill du ha barn i så fall hur många ?
Jag vill ha bebisar men inte barn, haha.. Två stycken tror jag, absolut max tre.

Har du syskon i så fall hur många ?

Tre underbaringar. En storebror, en storasyster och en lillebror.

Vad använder du för smink, alltså märke på foundation/mascara osv ? Superfin hy!
Dessvärre har jag inte fin hy, det mesta går att dölja hehe.. Började med hormonpiller förra hösten men var tvungen att avsluta kuren bara för att jag fick dåligt själförtroende med tanke på blämmor osv. Jag använder inte fondation utan puder ifrån Max factor. Mascara är olika, har testat mig fram lite och använder olika beroende på tillfälle..

Bästa dagen i ditt liv som du kommer på ?
En utav de absolut bästa dagarna jag minns var när min systerson föddes..

Favorit affär ?

Zara, H&M och scorett kanske.

Bästa hår tipset ?
Mitt absolut bästa tips (som funkar bra på mitt hår) är att skaffa en bra hårinpackning (hör med en frisör vad som passar ditt hår bäst), sov med den över natten med jämna mellanrum. Håret kommer att kännas så himla fräscht efter det!

Var är skorna några inlägg under ifrån ? de svarta som du ville köpa :) kram
Jag har försökt minnas det flera gånger sedan jag tog bilden, men kommer verkligen inte ihåg vad den hette. Minns att skorna kostade 599kr och lovar att jag springer förbi affären nästa gång jag befinner mig i stan. Återkommer då igen! Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0