det börjar värka kärlek banne mig

fick en släng utav sommarfeelings när jag precis ställde mig och gjorde iordning en fruktsallad. tråkigt nog så snöar det bara allt mer ju mer jag längtar framåt.. längtan, längtan, längtan. allt jag skriver här handlar om längtan, vilket jävla tjat det har blivit. och om jag inte pratar om sommaren så är jag som en brinnande soptunna, förjävlig och negativ.

men jag åkte i alla fall till skolan imorse och skrev den där krönikan inom de nationella proven. jag skrev om flammande kärlek och likaså där, en massa negativa ord om kärlek bredde ut sig över två hela a4 papper.. men jag har fortfarande feber så jag åkte hem när jag blev klar, och ja nu sitter jag här hemma och värmer mig under en mysig filt, är dock riktigt rastlös!


Kommentarer
Postat av: Melissa(:

Men vad roligt ämne ni fick då, jag skrev om homosexualitet. Jag skrev fem a4 papper. hah. Men det var det roligaste nationella provet jag gjort.

2011-02-10 @ 21:19:23
URL: http://melissapetrini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0