goodnight my lover, goodnight my friend


det lär bli lite bildrepriser under helgen utav den anledning att jag inte har tillgång till mina egna bilder. istället har ni mycket att förvänta er på söndag..
 
nu har jag precis kollat min inkorg på mailen och möttes utav ett riktigt glädjande besked. mer om detta imorgon för nu ska jag krypa ner under täcket för ett samtal med en god vän. sov gott så hörs vi så fort jag har fått tillgång till internet igen.. (skickar över några värmekramar också och hoppas på att jag ska få några tillbaka) varför kan aldrig denna snö försvinna ?

Kommentarer
Postat av: bex

skulle du vilja vara jättegullig och rösta på mig som veckans blogg hos Storbloggaren? :)



Gå då in här http://www.storbloggaren.se/2011/02/finalisterna-i-veckans-blogg-v-6/#comments och rösta på sidmenyn (man kan rösta en gång per dag), om du inte gillar reklam så får jag be om ursäkt för de :3

2011-02-12 @ 12:13:23
URL: http://dottedpanda.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0