heaven is a place nearby

nu längtar jag till sommaren mer än något annat. jag har alltid varit väldigt fast vid virkade prylar så nu kommer jag leva i himmelriket om några månader. jag minns när jag var liten så hade jag små virkade mössor om sommaren, haha dock kan jag tänka mig att byta ut dom mot en något snyggare hatt. mums, låt våren komma med stormsteg nu! detta är något utav det som står högt upp på önskelistan.. ja jag förväntar mig en helt ny garderob i alla hjärtans dag present, det borde väl inte vara för mycket begärt ifrån en dotter, mamma ?

Kommentarer
Postat av: jennie

kläder med blommor är så sjukt fint:D



Btw:Söt blogg:D<3

2011-02-10 @ 12:23:58
URL: http://rosamuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0