idioter - människor i brist på respekt

hej på er där ute i snöstormen, eller lyckades ni hålla er borta ifrån den imorse ? här är det nu flera centimeter tjock slask som jag går och badar i om dagarna, vilket verkligen inte känns så där riktigt bra..

det känns så himla surt när människor man respekterar inte visar hänsyn tillbaka. och ja, det fick nog hela skolan höra idag när jag för en gångs skull visade vad jag går för.. som grädde på tårtan efter att ha kastat ur mig allt jag höll inne, blev jag stoppad utav en supersöt tjej i en klass lägre än mig  som sa "julia du är så himla fin". tänk vad några ord kan få en på bra humör trots allt!

nu ska jag dra mig mot min pappa för att se vad han har att säga mig. så länge får ni ha det så bra så hörs vi när jag är hemma igen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0