jag fryser i hopp om att du ska värma mig

nu för tiden låter jag mer som en gammal rocksångare än en vanlig tonåring. jag skriker mig hes för småsaker och när jag pratar med vänner i telefonen så ligger jag plötsligt på golvet & gråter. ja ni kan ju bara tänka er hur det ekar inom dessa fyra väggar.. det blev i alla fall inget öppet hus för min del ikväll, jag har fått feber men måste tyvärr till skolan imorgon ändå för att skriva en uppsats på tre timmar. det är så otroligt härligt med nationella prov och dom har knappt börjat, jag har verkligen något att se fram emot denna vår. eller ? nej nu ska jag sluta klaga och bli lite positiv..

Kommentarer
Postat av: emelie

jättefin och intressant blogg!

2011-02-09 @ 19:53:10
URL: http://rockcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0