mycket som sker


ja denna bild säger väl er en hel del eller ? springer nu omkring och städar för fulla muggar, har bl.a rensat ur alla mina skor ifrån hallen vilket tog sin lilla tid.. imorgon kommer någon hit som ska fotografera huset innan det läggs ut till försäljning. jag ska nämligen röra mig närmare stockholm, faktiskt så nära som pendeltågets slutstation.. inte mer än 15 minuter ifrån södertälje.

jag kan också berätta att jag har gjort mina gymnasieval idag. högst upp på listan hamnade frisör i södertälje. låter som om det är något för mig.. men men, nu ska jag kämpa på den sista tiden här innan jag lär få en helt ny vändning i livet. ny stad, ny skola, nya människor, nytt jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0