mycket text, liten verkstad

sitter just nu ute i tyresö och blickar ut över hela centrum. ni vet den där känslan man kan få "då hela världen är under dina vingar" ? så känns det nu, här uppe på våning 5. dagen har varit helt okej och startade med förvirrande samtal och sedan några ännu mer förvirrande sms ifrån människor som har allt för mycket fritid. sedan mötte jag upp min gamla barndomsvän Sara inne i stockholm stad. vi gick in på flera olika ställen för att hitta någonstans att äta, men gick därifrån i samma sekund för att det var så mycket folk överallt. haha se vilka problem man stöter på i storstäder.. efter det tog vi en promenad och bara snackade allmän skit om vad som händer i våra liv hit och dit. drog sedan iväg för att möta upp lite annat folk i det lilla samhället för sig, krusboda, minns fortfarande varenda gata och lekpark i det där området. björnmossegången 54, där livet var en enda saga.. så känns det lite, tänk er vad livet kan förändras på några år, men jag säger som så, en gång stockholmsbo, alltid stockholmsbo!

nu ska jag krypa upp i soffan för att nöta skavsår i mina älskade släktingars öron. jag måste vara den person som pratar om de mest ointressanta och konstigaste sakerna.. som ni ser, vad får jag ut av detta ? godnatt på er, så ska jag försöka uppdatera er lite mer imorgon. och när jag ändå är igång, på söndag ska ni få en exklusiv video då jag står som DJ, det får ni bara inte missa! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna&Fanny

Vad fin du är!

2011-02-05 @ 04:09:19
URL: http://cristaux.blogg.se/
Postat av: felicia:D

ellerhur! Fett fin!:D

2011-02-05 @ 14:38:39
URL: http://dreamepic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0