söndag morgon & jag är redan slutkörd

mitt alarm ringde nyss efter en lång natt, då var det alltså dags att stiga upp. det känns som om jag har hunnit sova max 30 minuter sedan jag somnade in någon gång inatt.. var som sagt på stan igår för att träffa olivia, vi promenerade på stan och snackade allmän skit. som en prick över i;et fick jag ett samtal under tiden som vittnade om att det faktiskt är lika hemskt som det låter haha. ja, att t.o.m personer som man har känt i flera år kan kasta av sig masken och visa att den är ett renodlat monster är väl läskigt. usch, jag längtar till den dagen då denna person slutar med att be sin producent att ringa mig.. haha, ja för helt seriöst, ett lite mer vettigt liv borde väl till och med han ha eller ? men men, drog mig sedan tillbaka och mötte upp johanna för att äta lite och sedan slutade kvällen i slussen.

nu ska jag straxt hoppa in i duschen för att sedan fixa mig inför en fika på stan. ska möta upp min kusin camilla som jag inte har träffat på ett och ett halvt år, jag undrar om hon känner igen mig med mitt röda hår ? jag var ju faktiskt platinablond senast vi sågs..

Kommentarer
Postat av: Sofia

kan inte du lägga upp nån bild på när du var platinablond om du har ?:)

2011-02-06 @ 16:38:12
URL: http://dendersofia.blogspot.com
Postat av: felicia:D

fin du är på fotot(: tråkigt med idioter:P

2011-02-06 @ 17:47:53
URL: http://http:/dreamepic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0