disco

är hemma nu efter en kväll med fullt drag. nu sitter jag här helt utmattad med en kropp som säger att jag borde sova på direkten.. men visst är det så, att man alltid ska trotsa tiden när man vet att man kan vara uppe hur länge man vill ? som sagt så hade vi disco i skolan idag och jag säger att det var grymt kul. detta var nog något utav det roligaste på riktigt länge, ett plus i utkanten var ju att vi fick in hela 5300 kr till klasskassan också.. usch, jag som tog en lång dusch innan jag satte mig på bussen i eftermiddags känner mig inte alls lika fräsch längre. dansade faktiskt järnet mellan 18:00 - 22:00 med typ 30 minuters paus där emellan, är så stolt över mig själv som faktiskt fick till några rörelser. ja annars brukar jag mer se ut som ett vandrande kylskåp på dansgolvet.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Skulle du som kille tillåta din flickvän få ha sex med en annan tjej och skulle du som tjej tycka att det var okej för dig att ha det? Motivera gärna. (Läs inlägg)

2011-02-19 @ 00:33:43
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0