jag delar glädje men har snart ingen kvar


är åter igen hemma och känner mig en aning frusen. tackar för det att jag inte är en stackare som behöver sova på gatan.. tog en fika hemma hos pappa och en titt på hans nya lya med sjöutsikt, jag kan tänka mig hur fint det måste vara där på våren och sommaren!

nu ska jag straxt trippa ner för att värma på lite te. om det är någon som undrar så finns det inte mycket som går upp emot en kopp vaniljte med mjölk och socker i.. ja det som skulle kunna konkurera ut detta skulle väl vara att ha någon att spendera alla hjärtans dag med. istället ska jag sitta inne och tycka synd om mig själv som för 15e året i rad sitter ensam hemma med mina geléhjärtan.. haha

Kommentarer
Postat av: eemmaaj

hahahaha då är vi två då

2011-02-08 @ 22:53:26
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0