10 fakta om lulia

tio sanningar om mig..
jag spolar alltid vatten i kranen när jag går på toaletten, även om jag är ensam hemma
jag är totalt tondöv
jag älskar att stå framför kameran, men hatar uppmärksamhet
jag tål inte att någon sitter & tittar på mig, då tror jag att något är fel på mitt utseende
jag börjar alltid gråta till sorgliga filmer eller låtar
jag tänker ofta för mycket, så mycket att jag ställer till problem för mig själv
jag är galet envis men alltid ärlig
jag har blivit galen i att blogga & mår dåligt när jag inte kan göra det
jag har varit beroende i oboy & är sedan 3-4 år tillbaka beroende av tuggummin
jag kan ställa mig mitt i natten & sminka mig för att ta en bild till bloggen

Kommentarer
Postat av: gabriella

sjukt fin du är!:)

2011-01-06 @ 00:32:40
URL: http://hgm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det hjälper inte att spola i kranen... det luktar skit ändå :)hihihi... nämen allvarligt, det låter ut ändå

2011-04-07 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0