allmän uppdatering om dagen

har precis kommit hem ifrån en lång & jobbig skoldag. mina brudar från klassen var hemma idag så jag har själv fått tampas med alla killarnas galna idéer. herregud säger jag bara, men jag har en känsla av att denna vårtermin kommer att bli riktigt rolig. imorse erbjöd sig mamma att åka in till stan med mig vilket jag absolut inte kan tacka nej till, jag hoppas på att hitta något snyggt ifrån rean. i helgen blev jag påmind utav underbara åke att jag, när jag var yngre, bara gick förbi dom röda lapparna i butikerna. då var det de dyraste plaggen som jag skulle glänsa med, nu är det helt tvärt om. det ska vara billigt för då kan jag få mer utav det goda.. haha ;)

har även fått låna en videokamera utav min mammas pojkvän så ikväll ska jag försöka spela in lite saker. har ju faktiskt fått förfrågningar utav läsare om jag kan visa hur jag lockar mitt hår osv. men men, dags att röra sig, hörs när jag är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0