avslöjar en hemlighet


nu skrattar ni va ? ni skrattar nästan så att magen viker sig.. jag ska nämligen till tandläkaren på måndag för att göra en utredning över mina tänder. detta efter att jag i säkert i två år har tjatat efter tandställning till mina tänder som står åt olika håll, precis så som håret på mitt huvud gör på morgonen när man vaknar.. men jag håller alla tummar jag har för att detta ska gå igenom nu & framför allt att jag då får tandställning på insidan (!!!) utav tänderna. jag sitter supernervös och räknarna timmarna fram till måndag.. skämt åsido.

straxt kommer några vänner hit för lite fredagsbravader så nu måste jag sätta igång med mitt eviga stökande. jag kanske slänger upp något inlägg någon gång ikväll/inatt.. så länge får ni ha det superbra för det hade jag nämligen tänkt att ha. puss!

Kommentarer
Postat av: Pål

God helg, kos deg med dine kompiser :)

2011-01-15 @ 00:30:04
URL: http://palsob.blogg.no
Postat av: Amanda

Jag skrattar inte för jag har räls med och jag finner ingen roligt i det =/ och sen finns det många fördelar med det och en är att man får skit fina raka tänder :D

Det har jag märkt efter har bärt den i två år :)

Nackdelen är nog att det gör ont när man först sätter in den och sen får man en massa blåsor i munnen också =(

2011-01-15 @ 10:12:22
URL: http://babymandi.devote.se
Postat av: - claudia ♥

spännande lycka till,jag har också tjatat från början så de att jag inte behöver det, men i december fick jag ett JA och den 3 februari så får jag tandställning vilket jag är glad över (y'

2011-01-16 @ 17:10:49
URL: http://onlyyouknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0