dags att säga farväl

snart har jag ingen dator längre & med det så lär jag också vara tvungen till att stänga ner bloggen.. som jag sagt förut så har datorn hållt på & krångla nu den senaste tiden & med tanke på att den är några år gammal så sjunger den nog på sista versen. inte heller finns det någon här hemma som är berädd att betala för en ny dator & trots det att jag offrat att sälja min moppe så blir det såhär. när detta sker har jag dock ingen aning om, men inom en snar framtid skulle jag tro.. jag själv tycker att det är jättetråkigt att det blir såhär men när det bara är en massa strul hit & dit så hinner man tröttna på vägen.

-när man hittar något som ger en lycka så förlorar man det lika fort som det kom
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0