godmorgon världen

har fått ett par kommentarer dom senaste veckorna om att jag borde lägga ut ännu fler bilder på mig själv. men det känns redan som om varje bild jag laddar upp faktiskt är på mig.. men men, jag har noll inspiration så här års & snön som ligger på backen får mig bara att vilja borra ner mig under ett täcke.

men men, jag har precis vaknat & jag känner att kylan börjar tränga igenom dessa husväggar. straxt måste jag slita mig ifrån den varma sängen för att göra något åt detta. jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra idag, jag hade planerat in stockholm & shopping men jag har ingen ork till någonting. det kanske blir en dag full med massa skitgöra. mitt rum ser ut ju som ett bombnedslag nu efter nyår..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, gillagilla bilden :) enkelt och snyggt !

2011-01-04 @ 19:46:49
URL: http://iciasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0