hur jag gör mina lockar

det var inte alls länge sedan jag insåg att det faktiskt finns plattänger med rundade kanter, till för att både platta & locka håret. sedan i julas äger jag en BaByliss Icurl, (plattång med en slags skena) & den funkar superbra! den blir varm väldigt fort & ger dessutom otroligt snygga lockar. den finns att köpa på åhlens och liknande butiker för 699kr för den som skulle vara intresserad för en likadan.. jag har länge tänkt att jag ska göra en video till er, men eftersom att jag själv inte äger någon videokamera längre så är det väldigt svårt att fixa. men när jag såg detta mail blev jag helt rörd, det klart att ni ska få det ni vill ha..



Kommentarer
Postat av: Alva

Snyggt!

Tack för videon :)

2011-01-27 @ 07:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0