måndag


har precis dunsat ner framför datorn efter en kort vistelse på stan med emma. först drog vi & solade några välbehövda 20 minuter & sedan skulle vi vidare för att kika lite i affärerna.. men vi kom lika långt med våra planer som alltid, vi stannade på en pizzeria för att äta. väl nere på stan så skulle vi prova en massa kläder & då märker vi att det är två minuter kvar tills min buss skulle gå. haha så det var bara till att springa, jag fick med mig ett par underkläder hem men mer än så blev det inte ;)

nu ska jag laga lite mat till mig & min lillebror så bilder ifrån dagen kommer senare. puss

Kommentarer
Postat av: LOVISAH

som vi alla någon gång har hört e att sola kan ge hudcancer..

att huden åldras i förtid & att UVA strålarna tränger ner i de djupaste

hudlagrena oh skadar både vävnad och blodkärl.

UVAstrålningen gör även att huden förlorar sin elasticitet & rynkor bildas.

om du solar solarium en gång per månad e risken att drabbas av hudcancer 50%.

tänk på de ni innan ni lägger er i den lysande kåpan nästa gång ;)



känenr du igen dedär? ;);) hahahah!

2011-01-10 @ 20:55:47
URL: http://loviiisahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0