oops!

herregud vilken dålig uppdatering, skärpning nu alltså.. jag är så otroligt blåst måste jag säga, för när jag åkte upp hit till stockholm så tog jag ju självklart med mig min kamera, men tror ni inte att jag glömde minneskortet kvar där hemma i datorn ? hur som helst så blir jag nog kvar här några dagar till så uppdateringen kommer bli lidandes, tyvärr, men för tillfället har jag så mycket annat för mig än att sitta inne och blogga.

just nu är jag iallafall nyduschad & fixad. idag ska jag troligtvis dra in till stan för att äta med en gammal vän, och om jag har tur så får jag väl med mig något klädesplagg också. jag har gått & suktat efter en superfin tröja på zara som jag bara måste ha, så kanske lättar jag på plånboken för att släppa in den bland mina blandade outfits.. nej, dags att flytta rumpan ifrån detta & göra lite nytta kanske ? så länge får ni ha det superbra, puss

Kommentarer
Postat av: eemmaaj

du är ju sjuk <3

2011-01-04 @ 14:42:33
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: G

Hej.

Vill du få en bild redigerad helt gratis?

Just nu erbjuder jag mina bloggläsare gratis redigering av valfri bild. Detta erbjudande finns under hela Januari... Besök min blogg och se hur en redigering kan se ut. :)



// G



mendoza.bloggsida.se

2011-01-04 @ 17:11:07
URL: http://mendoza.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0