svar på kommentar


svar till anonym om drömmar kan bli sanna, bara du kämpar
jo du har helt rätt. men vad tycker du, att man ska gå runt och älta saker som har hänt utan att gå vidare ? att man kanske ska ödsla energi åt att hata ? det tycker däremot inte jag. det skulle kännas så onödigt om vi alla gick runt utan att släppa det som händer. alla gör misstag, även du och jag. men jag säger inte heller att jag tycker att det är okej, utan att jag bara inte tänker lägga ner mer energi på det som redan är förbi. och för att någon behandlar en person dåligt, då ska man väl inte göra samma sak tillbaka ? jag är glad för sebastians skull och jag tycker att han är värd publicitet.

svar till anonym om summer nights, everybody's feeling sexy
tack för tipset, det skulle jag absolut kunna göra. men får jag bara välja ut en ? det kommer bli svårt..

svar till amanda om shockerande hur ens s.k vänner beter sig
visst är dom snygga, jag älskar dom. dessutom är dom supersköna att gå i! skorna är köpta inne på scorett och kostade 399:- eller 499:-

svar till 2Saker om kan någon förklara för mig
hm, det var riktigt konstigt det du förklarar. det har jag faktiskt ingen aning om tyvärr, kanske beror det på att bloglovin helt enkelt inte har registrerat att jag har bytt design. men jag minns att en annan har påpekat det förut, men då var det inte via bloglovin utan i direktsök..

svar till anonym om summer nights, evertybody's feeling sexy
det beror på vad du menar med "modella på riktigt". jag har blivit fotograferad utav elin kero eller nevnarien som hennes bloggnamn går under & nu håller vi på att planera lite smått inför ännu en fotografering framöver. elin är en superduktig fotograf och jobbar på scandinavian photo, alltså jobbar hon inom fotografi. dock modellar jag inte för någon argentur.. men vem vet vad som händer i framtiden ?

svar till claudia om den naturliga skönheten är den som lyser starkast
skjortan är en killmodell & köpt på lager 157

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okejdå du får lägga ut tre! ;)

2011-01-30 @ 20:55:01
Postat av: Sophie

Sugen på nya smycken ? Kolla in hos mig där säljer jag smycken för kanon priser :) Välkommen in :)

2011-01-30 @ 22:27:14
URL: http://sjcsmycke.blogg.se/
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-01-31 @ 14:07:48
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SVAR: Hej, jag vet faktiskt inte vem det är. Men jag håller med dig. Det liknar Tyra och kroppen är väldigt snygg ;)



Har du varit tillsammans med Sebastian?

2011-01-31 @ 15:27:13
URL: http://jennifersgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0