svar på kommentar



svar till anonym: tyvärr så är jag inte nöjd med den hårfärg jag har nu. eller jag ska inte klaga för jag har hellre rött/brunt hår istället för det hemska gröna jag hade förut. ja det är faktiskt sant, jag hade blekt det ett antal gånger så till slut blev det missfärgat. & den färg jag la i denna gång var med en lite mindre röd ton men mitt hår är fortfarande väldigt rött haha ;)

svar till nyfiken läsare: jag vet ännu inte vad jag vill jobba som men någonting inom styling skulle jag tro :)

svar till anonym: senast jag mätte mig så var jag 162 cm lång, och jag väger just nu ca 43 kilo.. & tack så jätte mycket, är dock själv inte något fan till min kropp haha!

svar till linn: den hårfärg jag har nu är inte min äkta, min naturliga färg är blond, knallblond..

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vilken fin blogg!

Jättefin header också :)

Svara gärna på min fråga på bloggen, uppskattas jättemycket, kram

2011-01-17 @ 19:57:25
URL: http://ikeb.blogg.se/
Postat av: amanda rosende

sv: åh tack vad gullig du är! :D

2011-01-17 @ 20:02:50
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0