tunisien

nu när man sitter här i kylan så längtar jag tillbaka till dom varma länderna jag besökt dom senaste åren. senast i augusti var jag iväg till tunisien & ni som har följt min blogg sedan dess minns säkert att jag var med om en liten kameraincident & stog därför utan kamera under resan. nu har jag dock hittat lite bilder som är tagna med mobilen, & när jag kikade tillbaka i arkivet här på bloggen så märkte jag att jag inte visat dessa för er tidigare. så här få ni lite värmande bilder ifrån den 48 gradersstaden sousse..







Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt det ser ut!

2011-01-01 @ 22:13:34
Postat av: Chleo

vilka fina bilder! har faktiskt aldrig vart där, men det kanske jag borde.

2011-01-02 @ 14:56:55
URL: http://chleopatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0