svar på frågestunden

huur lång är du ? c:
sist jag mätte mig var jag 162 cm lång

vem är Elias, och vad tycker du om han? :)
haha det är så typiskt, för varje frågestund jag har haft så kommer just denna fråga upp. men elias är min lillebror.

Vad har du och André Zuniga för relation med varandra ? :)
haha ja vad ska man säga.. vi står varandra otroligt nära & jag kan prata med honom om allt, till en början var jag smått förtjust i honom men sen insåg jag att det bara var som vän. han är en riktigt underbar person & som vi brukar säga till varandra "han förtjänar det bästa"

hur håller du dig så smal, tränar du? :)
jag håller mig inte smal på något sätt utan jag är byggd så liksom. jag kan äta hur mycket som helst men ändå går jag aldrig upp, och turen är väl det för jag älskar verkligen mat haha.

Vilka hårprodukter använder du?
oj det är väldigt olika. men jag köper alltid schampoo & balsam ifrån apoteket för att det ska vara så bra som möjligt för mitt hår.. är trots allt väldigt rädd om det!

Hur får du sån inspiration till kläder osv?
den frågan får jag ofta och jag kan väl säga det att allt omkring inspirerar mig. ibland kan vädret (haha) inspirera mig men även om jag ser en skyltdocka, en sko, vad som helst som jag reagerar på kan jag få upp världens galnaste & ibland riktigt snygga outfits. det kanske är så att om man är intresserad utav något & vågar chansa så inspirerar man sig själv på något sätt.

Är du kär just nu?
Älskar din blogg!
nej det är jag inte..

Kanske e ganska personligt men, har du haft sex med någon?
det tänker jag faktiskt inte svara på ;)

hur många killar har du haft?
jag har inte haft några direkta killar om du menar förhållanden, utan har träffat några under kortare perioder. jag har haft ett seriöst "förhållande" & det var fram och tillbaka i tre år. så den frågan är väldigt svår att svara på..

vad faller du för och hur ska en kille se ut?
jag är otroligt kräsen utav mig när det gäller killar. jag tycker att första intrycket är väldigt viktigt. jag faller för killar med charm, djupa ögon, fina händer & snygga ben haha ;) sedan tycker jag att klädstilen är väldigt viktig, trots att det kan låta riktigt bitchigt & utseendefixerat men jag skulle aldrig ens ägna en blick åt en kille som bar fula & sunkiga kläder. (om dom dessutom luktar rök är det ett stort minus)

hur tränar du?
haha, saken är den att jag väldigt sällan tränar. jag är helt enkelt för lat för att träna hemma & jag har ännu inte åldern inne för att träna på gym. förut simmade jag flera gånger i veckan eftersom att det är väldigt bra träning, nu blir det dock bara styrka då & då samt idrotten i skolan. pinsamt, jo jag vet.

vilken linje vill du gå på gymnasiet och varför? :)
jag har velat fram & tillbaka med denna fråga i evigheter men nu tror jag att jag har kommit fram till "mitt slutgiltliga svar", jag tror att jag kommer välja frisör som första hand och anledningen till det är att jag tror att det kan passa mig. jag vill ju dessutom ha mycket praktiskt arbete..

När ska du fotograferas igen ?
jag ska troligtvis ner till jönköping inom endast några veckor för att åter igen fotografera med elin kero eller nevnarien som hon kallas.

Vad fick dig att blogga?
svår fråga det där, men jag har alltid varit en sån person som gillar att skriva av mig & dela med mig till andra. så jag kan tänka mig att det var de som fick mig att sätta igång..

Är du och Sebastian Krantz fotfarande vänner efter ert förhållande ?
efter vilket utav alla förhållanden ? nej skämt åsido, ja vi är fortfarande vänner, eller för några dagar sedan så var vi det haha. som ni säkert vet så grälar vi ganska ofta eftersom att vi på något sätt är så lika varandra, så ibland spårar det ur.

Vad får dig att må bra?
musik, shopping & framför allt mina underbara vänner samt min familj får mig att må bra. frihet, sol & sommar skadar ju inte heller men det är ju en självklarhet

Vad är det du ser framemot detta året?
att börja en ny skola till hösten ser jag fram emot. jag ser även fram emot sommaren & alla fotograferingar som kommer här framöver.

Favoritband?
jag har inget direkt favoritband, längre. förut var det tokio hotel

Favoritlåtar?
det finns för många bra för att bara välja några stycken. jag har över 1000 låtar i mina favoriter på youtube så om ni vill lyssna så sök bara "finarosastrumpor" haha, vad vore livet utan musik ? ;)

Vad gillar du för musik?
det mesta förutom hårdrock & opera.

Hur är du som person?
envis, omtänksam, generös, allt för orolig & tänker för mycket.

Vinter eller sommar?
usch för vintern, sommar, solklart!;)

Vem är din bästavän?
jag har så många "bästa vänner" så jag kan inte välja en. men dom bästa utav dom allra bästa måste vara rebecca & alexander. dom kan man räkna med i alla lägen!

Ska du på Rihannas konsert i höst ?
om du bjuder ? skämt åsido, nej tyvärr inte men hade gärna gått ;)

Vem fixar din design på bloggen?
designen fixar jag faktiskt själv

Vilka är enligt dig dina bästa respektive sämsta sidor? :)
Älskar bloggen!

min bästa sida är nog att jag är väldigt hjälpsam & omtänksam, även mot mina fiender. om jag ska vara ärlig så skulle jag aldrig ens tveka en sekund att hjälpa min värsta fiende om det behövdes. min sämsta sida är nog att jag har väldigt lätt för att lita på människor & har svårt för att säga nej.

Jag har inte riktigt fattat än , går du i malmaskolan eller? :P
än så länge så går jag där, men byter ju till hösten :)

Dina rädslor?
magsjuka, spindlar, ensamhet & mörker

Hur många syskon har du?
jag har tre syskon

Vad har du för facebook adress?
julia clevler

favorit affär ?:)

H&M har blivit helt underbara bland utbudet av kläder, men även zara är en pärla för sig

hur länge har du bloggat ?

jag har bloggat i flera år faktiskt, två år kanske det är nu & jag har nog hunnit avverka dubbelt så många bloggar. om ni har tråkigt någon dag så kan ni kolla på min gamla blogg "culie", dock var jag under min mognadsperiod & var väl inte fullt seriös vid alla tillfällen. & fråga inte om bloggnamnet, det är hemskt!

vikt?
42-45 kilo typ ?

diet?
jag äter vad jag tycker är gott, därför skulle jag inte bli förvånad om jag inom några år sväller upp till en michelingubbe..

varför har du sebastian krantz länkat som älsklingen? Du kan ju inte skylla på att du ''inte har märkt det'' eller att du ''har missat ändra det''..? eller ? :)
haha jag ställer mig ofta själv samma fråga, men till & från så är han faktiskt min "älskling". egentligen borde jag ha ändrat den där länken för länge sedan eftersom att han har en ny blogg, men jag glömmer bort det lika fort som det ploppar upp. men nu glömmer jag det inte, tack för piken ;)

hur skulle du beskriva kärlek?
som en berg & dalbana rent ut sagt.

vad tycker du om otrohet
oh fy nej det gör jag verkligen inte!

tycker du att vi är lika? haha!
puss

ja emma, jag tycker att vi är väldigt lika till sättet ;)

vad fick du i slutbetyg denna termin?
jag fick 215 i slutbetyg & jag hade höjt mig med 5 poäng haha. jag trodde dock att jag hade sänkt mig eftersom att jag hade onödigt hög frånvaro. jag fick ett mvg & det har jag med all rätt att skryta över. dessutom var det i hemkunskap, jag som inte ens kan laga mat ?

hur mycket väger du och hur lång är du?
du har såå fin kropp ;)
älskar din blogg<3

jag är 162 cm lång (tror jag) & väger något mellan 42-45 kilo

Tjänar du pengar på din blogg & hur fick du så många läsare? :)
ja jag tjänar faktiskt pengar på min blogg. & jag har ingen aning om hur läsarna hittar hit faktiskt. men jag tycker att det är superkul att statistiken rör sig i rätt riktning och att folk uppskattar det man gör.. :)


Kommentarer
Postat av: mmelissavuong ♥

guv vilken fin header! ;o

2011-01-10 @ 07:35:08
URL: http://mmelissavuong.blogg.se/
Postat av: Emma

Just nu har jag en tävling i samarbete med Calli.se på min blogg där du får chansen att vinna ett smycke som du själv väljer ut!


Det är snabbt och enkelt att delta, bara att klicka in på min blogg och följ instruktionen!


Hoppas du vill delta :D

2011-01-10 @ 10:26:05
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: benedicte

fytti for en nydelig blogg wæææææ :O

2011-01-10 @ 10:37:16
URL: http://benedicteab.blogg.no
Postat av: adina

fin blogg! :)

2011-01-10 @ 12:08:36
URL: http://adinaeklund.blogg.se/
Postat av: LOVISAH

Bra svar!! :)



HAHAHAHAHHAHAHAH, förlåt men det är ganska kul att du har mvg i hk, men inte ens kan värma mat i mikron..ahahahahhahahahahhah!



Puss!

2011-01-10 @ 19:18:53
URL: http://loviiisahhh.blogg.se/
Postat av: Elias, din bror..

2011-01-11 @ 20:00:44
Postat av: Elias Clevler

Hur är du som person?

envis, omtänksam, generös, allt för orolig & tänker för mycket.



' host ', kan jag inte hålla med om.. Envis, jo. Omtänksam, ibland kanske.. Generös, HAHA bara på julafton ;)

2011-01-11 @ 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0