sammanfattning ifrån helgen

chokladkorvar åt vi allt för många utav. om ni inte provat på det så är det verkligen ett måste! en slags korv som är doppad i choklad, smakar bäst tillsammans med endast korvbröd.


två heldagar på stan med högklackat resulterade i.. brännande fötter!


inte var det lugna puckar heller. kvällarna spenderade vi ute på stan, dessa bilder är tagna någon gång efter midnatt skulle jag tro..

ska man skratta eller gråta ? det är ju tur att man inte behöver hålla igen allt för mycket på fetthalten. det blev som vanligt ett antal vändor in på flottiga mcdonalds..


fler bilder kommer så fort beccah har skickat över dom. hoppas även på att kunna bjuda på några videos ifrån helgen också. håll ut!

Kommentarer
Postat av: felicia

hej. asså jag har letat efter dessa chokladkorvar överallt sen jag såg dom på din blogg. jag hittar dom INGENSTANS i stockholm, snälla snälla snälla. har hört att dom ska vara jätte goda och är verkligen sugen på att pröva. vore jättesnällt om du kunde svara på kommentaren :) underbar bblogg

2011-01-26 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0