Bara med konst kan man uttrycka det man inte begriper

Sitter för tillfället och lyssnar på härliga westlife för att finna lite inspiration i mitt tecknande. Rotade nu i eftermiddags fram mina gamla block och oljefärger för att återgå till mitt kreativa skapande.. Ni kanske inte hade en aning om att jag älskar att bara frigöra alla känslorna genom att skapa via färg och form. Ska nu under kvällen förblinda mig i en massa olika culörer och förhoppningsvis kunna visa upp ett resultat lite senare.. Om man inte kan få ut sina känslor genom en sång i falsett så kan man alltid ta en pensel till hands. Någon som har andra sätt att koppla bort alla känslor på ?

Kommentarer
Postat av: Jenny Sjöberg

Hej! Jag undrar om klocktävlingen är avslutad...?

2011-07-10 @ 23:47:58
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0