Behind the scene ifrån gårdagens fotografering


Jag hittade lite behid the scene bilder ifrån gårdagen.. Jag ska vara lite fräck och för en gångs säga att jag tror att detta kommer bli riktigt bra, det kändes i vilket fall som det igår.

Inatt har jag och en vän sovit hemma hos en kille här i Stockholm vid namn Kevin. Kvällen blev galen ifrån start och medans jag slocknade på soffan vid tre så låg dom uppe tills åtta imorse.. Hm, undrar vad jag kan ha missat på dom timmarna. Ikväll blir det troligtvis hemfärd för att packa om mina väskor och rensa ur min smutstvätt. 

Drömde för övrigt något helgalet inatt, man kunde tydligen kamma hem riktiga kap på stan så som ett par skor för 25kr och klädesplagg för både 2 och 5 enkronor. Helt sjukt, men jag tror att shoppingen och denna reahysteri har gått mig alldeles högt över öronen.. Dock är det väldigt synd att man inte kan shoppa i drömmarna och sen ta med sig sina fynd in i verkligheten.. Eller har jag blivit galen nu ? Hjälp

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg att det kommit upp bilder på dig från livefotograferingen på Elin keros blogg. Du är så duktig modell Julia!

2011-07-07 @ 13:27:24
URL: http://emelieh.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0