Haters hate 24/7/365



Frågan är vad det är för person som allvarligt talat tar sig tid till att läsa en blogg, och framför allt orkar bry sig om en människa som man verkligen inte tycker om. Om det var meningen att du som skrev detta ville få mig att känna mig kränkt så ska du veta att jag verkligen inte bryr mig om dina åsikter. Helt ärligt så stärker dessa kommentarer mig, för det bevisar bara att allt handlar om avundsjuka. Jag tycker synd om dig som försöker trycka ner andra för att din egna självkänsla är taskig, och då kan jag ge dig en liten hjälp på traven och säga att det får dig inte att må bättre för att du ser ner på andra. Jag har tillräckligt med vett i skallen för att veta att detta inte stämmer. Dock kan jag väl hålla med om att min hårfärg för tillfället inte är den finaste, men den jobbar jag på.. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du har så rätt julia! Fast jag gillar din hårfärg, den är lite speciell. Och fan så vacker du är!

2011-07-28 @ 19:32:58
Postat av: Anonym

Vilken loser! Människan rackar ner på andra men kan ju inte ens stava!!! Självklart är det en stackare med taskig självkänsla och mindervärdeskomplex! Kom igen Julia, du är så söt, smart, klok, rolig och bara BÄST!!!

2011-07-28 @ 22:03:44
Postat av: Anonym

Dessutom vet inte människan ens hur en ko ser ut!!! Måste vara utvecklingsstörd... eller nä, t.o.m de kan se skillnad på en människa och ko... :-D

2011-07-28 @ 22:06:24
Postat av: Linda

Jag måste bara säga att du har helt rätt. Det kommer alltid att finnas avunsjuka människor vart man än går. Du är en stark, mogen och vacker person som kommer att gå långt och du låter ingen stå i din väg. Sköt om dig Julia :) btw. Gillar bloggen din. Du skriver klokt och inte om plastik operationer, alkohol och cigg som de flesta storbloggarna gör. Keep it real! Kram :D

2011-07-29 @ 00:22:58
URL: http://liindasandstrom.devote.se
Postat av: Linda

Jag måste bara säga att du har helt rätt. Det kommer alltid att finnas avunsjuka människor vart man än går. Du är en stark, mogen och vacker person som kommer att gå långt och du låter ingen stå i din väg. Sköt om dig Julia :) btw. Gillar bloggen din. Du skriver klokt och inte om plastik operationer, alkohol och cigg som de flesta storbloggarna gör. Keep it real! Kram :D

2011-07-29 @ 00:25:38
URL: http://liindasandstrom.devote.se
Postat av: Linaa <3

Asså skojjar han eller??!! du är typ üüüüber vacker!!! yp VACKRAST! <3

2011-07-29 @ 01:19:25
Postat av: Amanda

Här satt jag och precis skrev till min vän"Jag skulle döda för att få hennes utseende" så ser jag att någon skrivit såhär. AVUNDSJUKA.

2011-08-04 @ 02:06:31
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/
Postat av: yassie

Men lol. Det skriker typ avundsjuka här ja!

& det är bra att du inte tar åt dig, för det ska man inte göra. Inte åt sånna här kommentarer iallafall. Det finns vissa personer som säger att de inte tar åt sig, fastän de ändå gör det. Ofc att man tar åt sig lite och funderar om det stämmer, men det gör det inte, för allt handlar om avundsjuka. Sen att personen inte skrev sitt namn eller något annat, det är ju också fegt. varför inte bara berätta vem man är? så kan man lika gärna kritisera den personen, tracka ner den personen och säga exakt samma saker som h*n sa om dig, så får vi se om personen fortfarande skrattar och kritiserar andra, men å andra sidan så skulle man inte få den tanken att stå och tracka någon annan, för då visar man att man är på samma nivå som honom/henne. Vilket man absolut inte ska bevisa. Man ska visa att man är mognare än personen som sitter där bakom skärmen, leker anonym och trackar andra. Så jävla fult ^^ jag har själv fått massa sånna kommentarer på min blogg, massa har till och med kallat mig hora, men jag tar inte åt mig direkt, för jag vet själv att jag inte är en hora, för jag vet vad en hora är, och jag är absolut inte det. Men personen som kallade mig det, visste väl inte vad hora betydde ;)

Du är en väldigt vacker tjej och har en fin blogg!

Keep it up girl :)

2011-08-05 @ 19:34:54
URL: http://yassie.webblogg.se/
Postat av: LH

Oh herregud!? Snälla snälla det sista du är, är tjock (!!!) Och du är jättevacker och ditt hår är jättefint!! Bara någon avundsjuk stalker som håller på o fjanta sig såhär-.-. Aja, ta hand om dig:)

2011-09-01 @ 09:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0