Ikväll ska vi dock dansa bort alla bekymmer

Är precis hemkommen ifrån stan med mamma. Jag har fullt upp hela tiden med att inhandla nytt, städa och packa allt i flyttkartonger. Jag kan inte, och vill inte riktigt ta in det faktum att jag flyttar hemifrån imorgon. Det känns sorgligt, trots att detta är vad jag vill så tar det emot på något sätt. Kramade om mamma en lång stund inne på varuhuset, jag har haft henne så nära i sexton år och nu ska jag klara mig själv. Men det klart, hon försvinner ju inte bara för att jag flyttar..

Fick i vilket fall med mig lite välbehövda saker hem som tvättmedel, micro, vattenkokare, brödrost och massa annat småkraffs som behövs när man ska ta steget in i vuxenvärlden. Sängen står redo för att bäras ut till släpet. Den sista tvätten går för fullt nere i tvättstugan och allt annat är bara rörigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0