Morgonsolen värmer som aldrig förr

Vaknade av ett samtal och kunde inte somna om i mitt sovrum som måste vara upp emot fyrtio grader när morgonsolen ligger på. Har nu i vilket fall fått i mig en riktig brakfrukost inklusiv halva fruktskålen i form utav melon, kiwi (och en enstaka kaka).. Ska nu röra mig emot stranden för att förhoppningsvis kunna få lite färg. Som jag nämnt tidigare så är jag vit som en vitsippa, kom inte på någon finare liknelse än så haha. Men men, i eftermiddag bär det av emot Stockholm igen där jag ska spendera min helg. Och ni.. Idag är det exakt en månad tills jag flyttar dit!

Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-01 @ 16:37:56
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0