Ögonlocken hänger liksom som två tunga blyklumpar


Sitter här med en liter tvål i ögonen och ska snart rulla mot sängen för att sova. Imorgon kommer min madre hem vilket betyder att jag återigen packar min väska för några dagar i storstaden. Det känns som om jag iprincip redan har flyttat då jag inte kan ha varit hemma mer än ca en vecka under denna sommaren. Hur som helst så står huset kvar och det får väl mamma vara glad för, hur det ser ut invändigt ska vi inte ens tala om. Men, städningen skjuter vi upp tills imorgon. Natti!

Kommentarer
Postat av: Bebis på g nu i 16år åldern?! - Fnittret

du är alltid så himlans

jäkla vacker julia!

i alla lägen liksom!



Bebis på g nu i 16år åldern?! - FnittretBebis på g nu i 16år åldern?! - Fnittret.blogg.se

2011-07-18 @ 08:40:20
URL: http://fnittret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0