Ritar hjärtan i luften för att beskriva min kärlek till shopping



Det tröjliknande plagget utan ärmar inhandlades under dagens vistelse till stan. Jag drogs till denna skatt så fort jag hade kommit in genom affärens dörrar, och därefter kunde jag knappast släppa den med blicken. Ett plus i kanten var att jag, med min plånbok som klingar falskt med några enstaka mynt inuti, endast behövde slänga ut med en hundring. Jag trodde att jag kommit till himmelriket,
i verkligheten befann jag mig mitt på det kalla stengolvet inne på Kappahl!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga bilder! Måste vara en bra fotograf... ;-)

2011-07-20 @ 22:52:17
Postat av: jennie

fin blogg :)

2011-07-21 @ 10:58:23
URL: http://jennieherrlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0