Du ska inte tro att du har det roligare än oss

Alltså jag mår rent utsagt piss just nu. Jag undrar verkligen vad jag fick i mig igår egentligen, magen kollapsade så fort jag kom innanför dörren för någon timme sedan. Det blev det dock en relativt lugn natt trots att vi alla gick på högvarv stora delar utav kvällen.. Ni kan bara fantisera om vad som hände när ni ser bilder från våran storslagna kväll. (Och då ska vi inte tala om nakenbadet vi hade inatt som inte finns på bild) Vilka fina vänner man har!













Kommentarer
Postat av: Pappa

Så det var ni som gjorde att jag ej kunde gå o lägga mig, när jag campade....? Paddlade hem ca 09.30 men då var det tyst ifrån er....=)

2011-07-13 @ 06:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0