Det känns overkligt men samtidigt helt okej

Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag kommer nog trots allt sakna högstadietiden något enormt. Det var en sån otrolig stämning idag på avslutningen att man liksom ville stanna tiden där - just i det ögonblicket då lyckan tog över allt annat, att se alla glada människor innan dessa leenden ersattes utav tårar. Jag kan ännu inte riktigt förstå att vi inte kommer spendera våra skoldagar med varandra till hösten, det finns inte i min värld att behöva skiljas ifrån den "familj" man spenderat sina tre år tillsammans med. Man har liksom haft sina absolut närmaste vänner inom räckhåll och nu kommer vi alla starta om i nya städer.






Kommentarer
Postat av: hedvig

hejsan , skulle du vilja vara med i vekcans blogg ?



Isåfall , gå in och anmäl dig på www.sjuu.blogg.se



Lycka till , tävlingen avslutas på Söndag ! :)

2011-06-15 @ 13:00:25
URL: http://sjuuu.bloggg.se
Postat av: A girl

Är du gravid? jag har hört det såå??

2011-06-15 @ 16:11:37
Postat av: zigge

sexigA grabbar på näst sista bilden rawr typ <3

2011-06-15 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0