Här blev jag den jag är, här kommer jag förbli

Alltså jag blir så himla rörd utav mina kära läsare. För mig går det bara inte att beskriva hur glad jag blir när ni skriver till mig, kommer fram till mig eller skickar sånt här.. Jag önskar att jag kunde träffa er alla, och tacka er en och en. Jag hoppas att ni förstår hur värdefulla ni är för mig och hur glad jag blir utav alla era fina kommentarer.

Jag har fått en hel del s.k fanbilder skickade till mig under mitt bloggande, men har nog aldrig riktigt haft tanken på att publicera någon här i bloggen. Här har ni dock två bilder jag fått skickade till mig under den senaste tiden. Hur gulligt är det inte ?

(www.kallamejfia.blogg.se)

(Saga H)

Kolla förresten vem som kom fram och ville ta fanbild med mig för någon vecka sedan.. (www.sebastiankrantz.myshowroom.se)

Kommentarer
Postat av: Saga

De här gjorde min dag! :D<3

2011-06-07 @ 19:19:39
Postat av: sofia

Ofta :O vill vara dig.

Trodde du inte gillade honom eller???

2011-06-07 @ 21:26:57
Postat av: sofia

Ofta :O vill vara dig.

Trodde du inte gillade honom eller???

2011-06-07 @ 21:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0