Hela staden sover förutom du och jag

Godmorgon alla hjärtegull! Jag har tyvärr inte haft någon tillgång till dator under det senaste dygnet, så jag tänkte uppdatera er lite kort om vad som hänt..

Igår började dagen i Tyresö då jag var tvungen att städa undan allt som jag och mina kusiner ställt till med under lördagen. Vädret var precis lika dåligt igår som det varit de senaste dagarna, äckligt och tråkigt med andra ord. Jag rörde mig sedan genom duggregnet in mot stan med all min packning för att möta upp min fina vän Marion. Efter att ha släpat med mig två väskor och en hund så inser jag att mitt SL-kort, som jag köpte i fredags var som bortblåst. (Vad ska jag göra hela sommaren nu då ?) Usch, jag var så trött på allt att jag bara ville sätta mig mitt på gatan och böla, men jag höll tårarna inne och rörde mig sedan in mot stan för att äta tillsammans med min vän. Kvällen slutade i Årstaberg där jag egentligen skulle vara barnvakt tillsammans med Sebastian, vilket dock inte blev som det var tänkt. Men jag fick trots allt ett riktigt bra avslut på min fruktansvärt hemska dag..

Det skulle verkligen inte skada om någon kunde sponsra mig till ett nytt access kort, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0