Jag drömde att jag dog, men min romeo kom och räddade mig

Usch, är helt nyvaken och denna morgon känner jag mig precis som en överkörd padda. Helt slut med andra ord! Men, ska under eftermiddagen packa om mina väskor för att ikväll rulla mig ner mot Vadstena för att fira midsommar där. Ska spendera min helg med människor jag inte ens känner, så detta ska bli sjukt spännande. Om jag ska vara ärlig så är jag mer oroad över vad jag ska bära för klädsel på lördag, självaste midsommarafton. Någon som har förslag ?



Kommentarer
Postat av: hanna

sv; tycker jag med! därför jag kommer upp nästnästa vecka haha! fast jag har aldrig fotograferat Ute i Stockholm innan… eh.. har du några bra förslag?

2011-06-23 @ 13:12:21
URL: http://fransson.myshowroom.se
Postat av: Emma

du har gjort bort dig gumman, midsommar är imorgon ;)

2011-06-23 @ 18:58:35
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0