Kvällshumor, imorgon lär ingen skratta åt detta

Haha snackar med min fina vän Rebecca på skype och jag känner nu hur kvällshumorn börjar sätta sina spår i mig. Inte nog med att jag skrämmer upp mig själv i detta stora hus, så skrämmer jag även henne. Stackarn kommer aldrig mer våga träffa mig..

Detta är vad Beccah har skrivit på facebook..
Julia Clevler: "Alltså fyfan, vad långa armar jag har. Jag ser ut som ett monster typ."
Jag: "Hahaha nej.."
Julia: "Jo, alltså, om jag bara låter armarna hänga här.. Du ska se hur jag ser ut nu. Så jävla ful. Skjortan är liksom jättelång, och ändå hänger mina händer nedanför."
Julia Clevler; jag får rysningar av mig själv. jag står och kollar mig i spegeln.. alltså jag får rysningar *skrik*, över benen och armarna. kollar mig i spegeln och ser ut som sånna där i skräckfilmer, på sjukhus duvet, tjejer som är psykiskt störda *skrik*.
Så skulle hon ta kort på det.
*klickklick*
jag: men.. du kan ju inte ta kort och hålla ner armarna.
julia: juste fan!

Hoppas ni inte blir rädda för mig nu.. Men i skrivande stund ser jag ut såhär.

Kommentarer
Postat av: emmaohman-Drawings

just nu lottar jag ut en earcuff i min blogg! Kolla in det snygga smycket ;)

2011-06-09 @ 03:43:42
URL: http://emmaohman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha!!! Du är knäpp! :D

2011-06-09 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0