Min älskade vän har gått och blivit sjuk

Åh vilka färgsprakande inlägg jag bjuder på idag, svart & vitt rakt igenom.. Angående något helt annat så såg jag att någon hade kommenterat och frågat när vinnarna i den senaste tävlingen utses, jag vet att jag lovade att dom skulle publicerats igår. Men jag väntar fortfarande på ett mejl angående tävlingen som inte har kommit ännu. Ni får stå ut!

Förresten så har min älskade lilla vovve gått och blivit sjuk. Jag går helspänd här och kollar att hon andas hela tiden, usch det känns verkligen i en när man ser att hon inte är på tipp topp. Imorgon får vi veta vad som är felet.. Håller tummarna för att det inte är något allvarligt.

Kommentarer
Postat av: ViktoriaJohansson©

åh hoppas verkligen att din lilla vovve blir frisk snart :)

2011-06-02 @ 19:57:07
URL: http://viktorias.nu
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Naw :/ kryaaaa

2011-06-03 @ 08:03:27
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0