Nu kan jag för en gångs skull koppla av

Äntligen blev jag klar med mitt skolarbete som jag har lagt ner mer än 10 äckliga timmar på. Ursäkta mitt språk men det har varit ett fruktansvärt jobb ska jag säga er! Hur som helst är det klart och om det är för sent för att lämna in arbetet nu och få det medräknat i betygen, struntar jag väl i för tillfället då jag hade ångest för att jag lovat min lärare att lämna in det. Och ändå inte fått det gjort! Usch, skärpning för mig innan jag måste börja straffa mig själv när jag inte sköter mig haha.

Nu ska jag hur som helst hoppa ner i sängen och ladda inför morgondagen. Jag tror att vi ska ha något i form av "klassens dag" då vi skulle ligga på stranden hela dagen. Och om inte vädret tillåter ska vi tydligen ligga nere i skolans källare och kolla på film - typ. Ni får sova så gott så hörs vi mer imorgon, ska dessutom föreviga klass 9a;s sista tre dagar tillsammans på bild, så ni lär få se en himla massa bilder imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kristian Fallenkvist

Jag älskar verkligen din blogg!

Och du är så sööööt ;)

2011-06-13 @ 00:49:48
URL: http://skanesdiamant.blogg.se/
Postat av: Lina J

Älskar verkligen din stil Julia!

2011-06-13 @ 00:50:57
Postat av: Sheila

Vad fina ni var! :D

Sv; tack så mycket fina du!



KRAM

2011-06-13 @ 10:13:21
URL: http://sheilastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0