Rör mig med mitt pick och pack

Jag packar för fullt men har nu tagit några minuters paus då jag kände att jag var tvungen till att blogga lite. Om en halvtimme styr jag kosan mot huvudstaden i släptåg av två tunga väskor och en liten hund som jag ska försöka få med på, två pendeltåg, en tunnelbana och en buss. Då ska jag även lyckas ta mig förbi tcentralen också! Jag känner mig lite stressad, men har man en hund så får man som sagt ta hand om den på bästa sätt också!

Jag stannar i Stockholm tills på onsdag, så om någon har planer för mig så är det bara att höra av sig. Idag köper jag även mitt nya pendelkort, vilket betyder att jag kan åka vart jag vill, när jag vill och hur mycket jag vill under hela sommaren. Helt jäkla underbart att äntligen få känna lite frihet!

Kommentarer
Postat av: julia

älskar shortsen :)

2011-06-19 @ 20:16:54
URL: http://juuliaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0