Tassar runt på tå för att öva på morgondagens moves

Oj vad klockan rinner iväg och jag har ännu inte hunnit blogga. Jag har haft fullt upp hela dagen med att njuta utav solen, knåpa ihop en bild som jag ska skicka till min bildlärare och nu övar jag på att gå i mina dödsklackar inför morgondagens bal. Jag vet att många skolor slutar denna vecka, och därför känns det lite extra plågsamt att gå ännu några dagar extra. Jag slutar ju inte förrän den 15e, och tyvärr känns det som om det är evigheter kvar tills dess!

Hur som helst så håller jag nu på att fixa allt inför morgondagen. Mina naglar är fina och fixade, mina skavsår på fötterna har äntligen börjat läka och jag måste nu börja kolla upp hur i h*lvete jag ska ta mig hem imorgon natt.. Är det någon utav er läsare som ska ha/har haft någon slags bal i år ?
Tell me
, och i så fall till er tjejer, lång eller kort klänning ?

Kommentarer
Postat av: daniella larsson

Gumman,jag slutar den 17e. så inga problem att du slutar sent! haha :)

2011-06-08 @ 17:29:42
URL: http://lifeaboutdaniella.devote.se
Postat av: L

jag hade förra året. Långklänning är jätte fint, men kort är bäst, alla fall sen näre blir party!

Kram!

2011-06-08 @ 19:39:46
Postat av: Anonym

kort :)

2011-06-08 @ 20:22:03
Postat av: Saga

Jag slutar den 17e med :c

2011-06-09 @ 04:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0