Tiden går så fort när man har roligt

Godmorgon världen. Efter en lång natt i telefonen med finaste så är jag nu, inte som en ny människa men i alla fall så är jag vaken. Och det är väl det som är själva huvudsaken, att man lever. Idag bär det av hemåt igen efter en lång helg här uppe i Stockholm. Jag tycker fortfarande att det känns lika ofattbart att jag snart flyttar tillbaka hit efter 8 år mitt ute i skogen. Ikväll ska jag dock vidare hem till min fina och sover där tills imorgon. Det går inte att med ord beskriva hur sur jag är över att behöva gå ytterligare en helvetes vecka i skolan när alla andra tycks ha slutat redan.. Men men, dags att få i sig lite frukost kanske ? Förresten så väntar jag fortfarande på att blogg.se ska släppa sin försenade app. Många punkter och ett hejdå.

Kommentarer
Postat av: sofia

Hejhej fina du! Hoppas du haft en toppendag med massvis med sol och att kvällen fortsätter på samma sätt ^^

kramar Sofia (:

2011-06-06 @ 17:58:18
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0