Jag har aldrig..







Gårdagen var sådär himla mysig så att man liksom får en tillbakafeeling när man bara kollar på bilderna. Jag och mina vänner hamnade i alla fall till slut på en bänk framför solnedgången där vi pratade om allt mellan himmel och jord. När vi alla var i ett sånt behov utav en toalett att vi knappast kunde gå, så åkte vi fyra tjejer i en traktor (!!!) med dunkandes musik hem till mig. Jag kan lova er att det var första och sista gången jag åkte traktor, jag borde nog ha cyklat med grabbarna istället haha. Natten slutade i vilket fall med "jag har aldrig" och en himla massa prat i stugan.

Kommentarer
Postat av: FijjaH<3

naww den rödhåriga killen var söt hihi. =)

2011-06-12 @ 16:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0