Dont give a fuck if I cut my arm bleeding

Min kväll har varit en mardröm och jag har inte varit såhär trött på mig själv på riktigt länge. Jag hade kontakt med en vän och var på väg för att åka ut till Lidingö på fest då internetet på min iphone plötsligt buggade på tunnelbanan. När inte internetet kom tillbaka så startade jag om mobilen och poff, i samma stund kom jag på att jag inte kunde min pinkod. Så det var bara att vända om och åka hem igen. Dock ligger alla papper till telefonen samt min pinkod hemma hos mamma, och jag kan inte få tag på den förrän på onsdag ? Detta betyder att jag varken kommer att kunna ringa, smsa eller ta emot samtal under fem långa helvetes dagar. Jag tycker att jag har haft nog med otur den här veckan..

Visste ni förresten att jag alltid börjar sjunga på denna låt när jag är arg ? CutFUCK my life into pieces..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är ju sitbra :)

2011-06-18 @ 14:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0