Låt mig sjunka under jorden för ett ögonblick

Allt har bara spårat ur sedan jag kom hem idag, problem efter problem har bubblat upp till ytan. Det är beslut som måste tas inom dom närmsta dagarna och jag känner verkligen hur sanningen biter tag i mig var dag som går. Kan knappt hämta andan mellan raderna, tårarna fortsätter att rinna och jag kan inte förstå vad som håller på att hända. Jag kan inte, jag vill inte. Vill bara härifrån och lämna allt som det är nu.. Vill kunna glädjas tillsammans med mina nära igen och slippa den där tanken att veta om att jag måste välja bort en familjemedlem, för att detta inte kommer att fungera på grund utav mig. På grund utav att jag har mål som jag vill nå, för att jag vill kunna leva och känna frihet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0