Utspring samt mottagning i fina Enköping







Var ju som sagt på min fina kusin Davids student idag. "Vi hade ju i alla fall tur med vädret" Skämt åsido, det var supertrevligt och riktigt kul att träffa hela tjocka släkten på samma gång. Jag och min andra kusin Emma stod som två fån och räknade åren som är kvar tills vi själva går ut skolan. Ja, det är ju i alla fall en bra början att börja gymnasiet innan man kan gå ut det..

Men ett stort grattis än en gång till David, som för övrigt inte har en blekaste aning om vad han ska syssla med nu till hösten. Som han sa till mig så vill han varken jobba eller fortsätta plugga, så jag antar att han kommer att bli en soffpotatis. Men i och för sig så är potatis ganska gott det med!

Kommentarer
Postat av: ladymuffin :)

söt blogg du har!

Hoppas du haft en bra kväll! Kram

2011-06-01 @ 23:49:27
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0