en hel uppsats om en onsdag



härliga onsdag. härliga, underbara lillördag. skoldagen slutade med en riktigt rolig "teater" och sedan har bara dagen rullat på. mamma kom hem med jordgubbar och hårfärg till mig. efter att hon landat här hemma åkte vi direkt och hämtde ut mitt paket och åkte sen hem till min pappa som skänkte ett par jeans till mig. gjorde sedan om dom till shorts och jag har redan blivit kär i dom.

efter det åkte jag och mamma ytterligare en runda, och när vi ändå var på vift så svängde vi även förbi mcdonalds så att lilla jag skulle få lite mat i magen. vi satt och pratade om flytten och hur vi ska fixa och inreda det osv. jag kan ju avslöja att det redan finns en familj som vill köpa vårat hus vilket innebär att vi förhoppningsvis är härifrån inom kort.. nu sitter jag och mamma här i en varsin soffa och ska precis kika lite på ikeas hemsida. efter det blir det big brother och sen sova. så godnatt folket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0