f*ck you 118800 ni hade fel!

att sitta hemma en lördagkväll är väl inte det där man drömmer om så för att skapa lite spänning skickade jag iväg ett sms till nummerupplysningen. fick tyvärr inte något svar jag ville ha, såhär sa dom..

"hej! Julia är den ekonomistuderande tjejen som besökte Båstad under tennis- och stockholmsveckan, sprutandes champagne och ätandes jordgubbar, men som fastnade där. hon har inte helt nyktrat till efter de hårda, blöta kvällarna på Pepes Bodega, och brukar synas till på stan, skrikandes och frågandes om vilket hak som har den bästa vaskningen. en sann profil i Båstad"

hade mer väntat mig ett svar som kunde ge mig lite mer positiv energi "Julia är en pingla med båda fötterna på jorden. hon driver en blogg med ca 1000 stigande besökare och alla rent ut sagt älskar henne. vi på 118800 tror att Julia kommer bli en rik hemmafru bosatt i Hollywood med en lägenhet på östermalm i Stockholm. som extraknäck är hon modell för amerikas största modellargentur och vid hennes sida står en multimiljardär och två otroligt vackra barn. Julia blir en mycket framgångsrik kvinna"


Kommentarer
Postat av: Nathalie

anmäl dig gärna till min dagens länktävling:D

http://liborius.blogg.se/2011/march/dagens-lanktavling.html#comment

2011-03-20 @ 09:35:52
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: - CLAUDIA ;

vad hände med tävlingen du hade för nån månad sen ang smink du tävlade ut för du fick chansen att tävla ut från nån bolag ? :) I veckan eller i helgen kommer jag göra ett inlägg om dig på min blogg så kolla in!

2011-04-06 @ 12:50:23
URL: http://oonlyyouknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0