give me love


jag skulle verkligen uppskatta om någon kunde göra mig sådär galet kär igen. det är så himla fint och man vill bara leva varje liten sekund till fullo. jag minns själv hur det var, den där sommaren för snart två år sen som var så himla underbar. det finns så många ord som påminner mig. solna, extras sweet mint tuggummin, tunnelbanan mot akalla, filmhuset, pizza, skinnfotöljer, trubbadurer. ja vart jag än vänder mig så finns orden där som påminner mig om det fina som gick förlorat, men visst är det så att man måste förlora något bra för att finna något bättre ? åter igen, gör mig kär, snälla, någon.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Känner precis likadant

2011-03-29 @ 12:37:09
URL: http://meellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0