hugo rosas hälsar er välkomna!

innan jag ger er en hjärtinfarkt så börjar jag med att säga; det löser sig, det kommer bli bra ska ni se.. nu undrar ni vad jag snackar om och grejen är den att jag nu lämnar blogg.se för att istället säga hej till myshowroom. jag har varit i kontakt med alla möjliga människor för att detta byte ska bli så bra som möjligt för mig men också för er. så det kanske kan trösta er lite.. inom dom närmaste dagarna kommer även domänpekningen att ske vilket betyder att ni som vanligt kommer kunna söka på "ww.magnific.se" för att kunna komma till bloggen. men, tills dess får ni tyvärr gå den lilla omvägen att antingen gå genom detta inlägg eller helt enkelt göra direktsök till myshowroom.

jag hoppas på att ni alla står trogna och följer med i flytten. detta kommer bli superbra och leder även till mer för er. jag har nämligen ett litet samarbete med folk runt omkring, men mer om det vid ett senare tillfälle.. här hittar ni min nya blogg


Kommentarer
Postat av: carine

Du hade väldigt fina bilder

2011-03-05 @ 13:00:58
URL: http://carinepl.blogg.se/
Postat av: mysan

Hejsan hur har din vecka och helg vart? :)

är allt bra? :)

hoppas de är topp med dig och att du är frisk och mår bra! :)

ville bara kolla läget!

hoppas du får en bra ny vecka med spännande saker som händer! :)

Kramis! <3

ps. glöm inte att du är en fantastisk människa! :)

2011-03-06 @ 21:21:59
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: EMMI - modeblogg

Ha en trevlig helg! :)

2011-03-11 @ 14:13:15
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0